[NUUG kart] Fylkesveier i Rogaland

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Mon May 10 01:17:36 CEST 2010

Eg brukte osmosis til å dele opp ein dump frå http://download.geofabrik.de/ Så brukte eg eit eige program til å rekna ut strekningane på vegane etter ref= glemte å sortere dei då.

Problemet er størrelsen, hadde eg inkludert rapporten for secondary i rogaland hadde lista blit for lang. Det er ei liste med nesten 400 ellement berre for Rogaland. Eg kan maile deg lista privat.
Hadde eg gruppert på navn i tilleg er eg redd at lista hadde blitt for lang til å kunne lesast.

Eg er klar over at wikipedia har ei side om kvar veg i Norge. Men det hadde vert tøft med ei list tilsvarande den eg la ut med vegvesenet som kilde. Då kunne me samanlikne og finne ut kvar det trengs arbeid.

Gnonthgol