[NUUG kart] Overføring av store datamengder

Jarl Mosand jarlmos at frisurf.no
Sun May 16 08:33:11 CEST 2010

Jeg har gjort alt ferdig til å bytte ut kystlinjen i kommunen min, Frøya,
med mere nøyaktig data fra Direktoratat for
naturforvaltning. Jeg har flere ganger nesten trykt opplastnings knappen i
Josm, men har nølt fordi det er stor mengde data som skal overføres.
(30.000 punkter skal slettes og 100.000 punkter skal opprettes, det er
over 4000 holmer og skjær i kommunen min)

Kan jeg være trygg på Josm med så store datamengder eller er det bedre
måter å gjøre dette på?

Jarl Mosand

--
Sendt med Operas revolusjonerende e-postprogram: http://www.opera.com/mail/