[NUUG kart] Fwd: Nordisk OSGeo chapter

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Nov 3 19:41:04 CET 2010

[Gustav Foseid]
> Jeg oppfatter OpenStreetMap-miljøet i Norge som dårlig organisert og
> ikke så veldig gode på å starte foreninger. Får dere dette opp å gå,
> noe jeg håper, så ser jeg imidlertid ikke bort fra at noen vil
> engasjere seg.

Men jeg er enig i at det er norske OSM-miljøet er sporadisk
organisert, og skulle hatt noen som hadde lyst til å organisere
aktiviteter, prosjekter og promotering. :)

Hvis en er interessert så kan en organisere seg som en undergruppe av
foreningen NUUG.  En trenger ikke starte en ny forening. :)

Vennlig hilsen,