[NUUG kart] Billig/brukt Garmin tur- (og kartleggings-) GPS ønskes kjøpt

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Wed Sep 8 21:01:56 CEST 2010

* Johan Ur Riise <johan at riise-data.no> [2010-09-08]:

> Er du interessert i en Garmin Etrex Legend? Det er forrige generasjon
> (eller vel så det). Du kan få den mot portokostnadene eller mindre.

Takk for svar, Johan. (Jada, jeg vet at jeg svarer til lista.) Ja, jeg
vurderer en Garmin eTrex Legend HCx - den er den eneste med anstendig
pris. Jeg skjønner at din Etrex ikke er HCx, men så lenger den klarer
å lese kartene som lages på Frikart.no og spore turene jeg går så er
den bra nok. Sender adresse og sånt på privat svar.

Hans

PS! Til dere som lurer på hvorfor jeg ikke bare kjøper på Finn, så
anbefaler jeg en tur dit. Som regel er GPS-ene like dyre eller dyrere
enn i butikken fordi de selges med en haug kart (som jeg ikke trenger).