[NUUG kart] Arkivering i Gmane

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Thu Sep 16 17:32:52 CEST 2010

Hallo. Jeg har fulgt med på denne lista en stund gjennom listearkivet på
web, men jeg liker best å lese e-postlister gjennom arkivet til
Gmane[1], siden jeg da kan bruke en vanlig newsleser. Så jeg lurer på om
det er greit at jeg ber om at lista arkiveres i Gmane ved å fylle inn
[2], eller eventuelt om noen andre foretrekker å gjøre det.

[1] http://gmane.org/
[2] http://gmane.org/subscribe.php

Jeg er i så fall ikke helt sikker på hvilket gruppenavn i Gmane som
passer best for denne lista. Det er fristende å foreslå
gmane.comp.gis.openstreetmap.region.no siden andre lokale lister som
også dreier seg om OpenStreetMap har fått navn etter det mønsteret, men
jeg innser at det ikke er helt dekkende siden denne lista ikke begrenser
seg til bare OSM.