[NUUG kart] Prosjekt: Vassdrag i Oslo nordmark

vegard at engen.priv.no vegard at engen.priv.no
Thu Aug 18 13:42:52 CEST 2011

On Thu, Aug 18, 2011 at 01:13:48PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Vegard Engen]
>
> Er dette en hypotetisk påstand, eller har du et konkret eksempel på et
> medlem av Norge Digital som ikke har mistet sin råderett over egne
> data og kanskje kan dele sine data med OpenStreetmap? Vi har jo
> eksempler på det motsatte (Turistforeningen), og inntil noen kommer
> med et moteksempel tror jeg det gjelder for alle medlemmene i Norge
> Digital.

Jeg har en viss dialog med Statens Vegvesen, senest i januar. De var i
ferd med å lansere publikumstjenester, og i den forbindelse ga jeg dem
noen inspill mhp lisenser. Jeg måtte vente til senere i vår, derimot, for noe
avklaring. Dette minnet du meg selvsagt på nå, så jeg tar opp igjen tråden
med kontaktperson der nå.
--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.