[NUUG kart] Rute til Spiterstulen

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Sun Aug 28 22:10:25 CEST 2011

 Søndag 28. august 2011 21.19.13 skrev Karl Ove Hufthammer :
> Sundag 28. august 2011 skreiv Bjørn Kvisli:
>
> Ruteplanleggarane (ja, det er fleire) i Marble i KDE.
Takk. Marble kjente jeg ikke til. Til ruteplanlegning er den faktisk enklere å
bruke en QLandkarteGT.
Men, også marble sender meg  langt ut i Sognefjorden når jeg vil til
Sptierstulen. det er noe med dataene nordøst for Lom i krysset mellom riksvei
15 og Solskinnsvegen som gjør at den ikke vil kjøre forbi dssette krysset
retning Lom. Det synes som om rutenplanleggere ikke vil benytte veistykket fra
dette krysset fremtil man er forbi Fossheim hotell.
-Bjørn