[NUUG kart] Bussruter Oslo

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Wed Dec 14 12:54:11 CET 2011

2011/12/14 Håkon Stordahl <hakon at stordahl.org>:
> Har ikke tatt buss der, så jeg kan bare gjette at bussrute 67 går den
> samme veien som det er naturlig å kjøre bil. Men hvis det er godt nok,
> kan jeg legge til delene av ruta som jeg tror mangler. Det vil uansett
> bare være midlertidig siden Økernkrysset er under ombygging. Det har
> også kommet ny bussholdeplass der.

Gjerne. Ligger det nye busstoppet inne?
Ved regjeringskvartalet synes jeg vi skal legge inn ny(e) kjøreruter:
Det kommer vel til å vare en stund?

Jeg hiver inn noen ruter til Hellerud, Skullerud og deromkring i kveld.

Forøvrig:
Jeg laget noe XSL for å flette osm-node-id'er inn i relasjoner med
Trafikantens/Nasjonalt holdeplassregisters id'er.
Er dette interessant for andre?