[NUUG kart] Bussruter Oslo

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Wed Dec 14 21:17:18 CET 2011

2011/12/14 Håkon Stordahl <hakon at stordahl.org>:

> De har forskjellig verdi for route_ref noe som gjør meg mer usikker.

Ikke ta det så nøye.
Da jeg importerte Trafikanten data, tok jeg litt lett på det.
Trafikanten/Nasjonalt holdeplassregister har bare ett punkt pr stopp.
Tåsen senter er feks i realiteten fire stopp.

-----

Jeg har feid inn relasjoner for flere ruter i Nordstrand og Mortensrud traktene.
Og begynt å legge til ways.
73, tror jeg det var, var jeg litt usikker på i sentrum.
Forøvrig har de importerte relasjonene "fixme:NN=ID mangler" der hvor
XSLT scriptet ikke fant en node med route_ref=ID. Dette bør fikses.
Gjelder hovedsaklig Oslo sentrum.