[NUUG kart] Turkompisen

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Dec 16 10:01:28 CET 2011

Espen Isaksen wrote on 16.12.2011 09:23:49:

> Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg har lansert ei nettside kalt
> Turkompisen på http://www.turkompisen.no. Turkompisen er basert på
> hovedsakelig OSM data.  Foreløpig er det ski og turkart
> tilgjengelig. Og i går la jeg også muligheten til å lage en utskrift
> av kartene.
>
> Planene framover er mye større enn det, men tar en ting av gangen.
> Kommenter gjerne hvis det er noe du liker/ikke liker.
>
> Espen

Hei

Dette er jo veldig bra. Ser du bruker landskapsdata fra din arbeidsgiver.
De er jo stort sett bedre enn de OSM har foreløpig. Har vurdert å benytte
de jeg også til GPS-kartene jeg lager på frikart.no.

Synes kanskje knappen for valg mellom karttyper var litt forvirrende.
Trodde jeg stor i skikart når det sto skikart der.

-Sverre