[NUUG kart] Bussruter Oslo

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Dec 16 13:21:07 CET 2011

Det er Norsk Holdeplassregister som bør frigis under NLOD e.l.
http://kunder.runit.no/vegvesen/holdeplass/

Fint om noen har tid til å <s>skalle hue i veggen</s> sende epostforespørseler.

Kartverket setter kjepper i hjulene for alle som ønsker å frigi:
Eks. Vegvesenet (NVDB). Skog og landskap (AR50).