[NUUG kart] Falske buss- og T-banelinjer

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Tue Dec 20 08:09:05 CET 2011

Jeg har slettet ihvertfall en av banene hans, som gikk fra Nesodden til
Kolbotn via Majorstua. Det har vel vært noen våge planer om bane til
Nesodden, så jeg trodde det var noen som hadde misforstått, ikke så klart
hærverk.

Jeg oppdaget dette på et datasett vi tok ut på jobb, for å vurdere om vi
skulle bruke OSM og spare noen titusener til Statens Kartverk (ikke at vi
slipper unna dem, men hver krone de ikke får, føles godt). Det var ikke det
man kan kalle god reklame :(

Gustav
 Den 19. des. 2011 22:11 skrev "Håkon Stordahl" <hakon at stordahl.org>
følgende: