[NUUG kart] Tagging av bygninger i OSM

Rudolf Maurer ruma at lyse.net
Sun Feb 20 22:54:43 CET 2011

Hei
Ser poenget med taggingen og renderregler. Men jeg føler for mange
regler til bygg kan bli for mye...
Kommer på en kanskje for avansert ide:
Kanskje rendering kunne bruke areal til bygg til å skille?
Dette kunne gjør det mulig å vise bare store byggninger som er vel
'viktigere' en (ene)boliger.

Hilsen
Rudy