[NUUG kart] Sjøgrenser

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Wed Jan 12 18:30:44 CET 2011

Gustav Foseid <gustavf at gmail.com> writes:

> Så vidt jeg kan skjønne bør de gamle dataene som lå der slettes.

Ok, da har jeg gjort det. Sorry for sein respons. Har altså sletta
grensene til Gråsonen og den russiske riksgrensa, som av en eller annen
grunn var trukket helt opp til ca. 85° N. Så jeg har isteden markert
territorialfarvannsgrensen til Russland som riksgrense (admin_level=2).
Får håpe det er ok.

Jeg har nå også lagt inn resten av grensa for den økonomiske sonen rundt
Svalbard (fiskevernsonen). Har også lagt inn grensa for den økonomiske
sonen (fiskerisonen) rundt Jan Mayen, men grensa for den økonomiske
sonen rundt fastlandet er så langt ikke lagt inn (untatt delelinja mot
Russland og der grensa går langs fiskevernsonen ved Svalbard).