[NUUG kart] Skogdataene fra Corine Land Cover er svært upresise

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Tue Jan 18 16:38:14 CET 2011

> det er jeg som har importert skog fra Corine
> (http://www.eea.europa.eu/data-and-maps/data/clc-2006-vector-data-version)
> som n? dekker ?stlandsomr?det til ?st for Kongsberg og
> nordover til Ringebu.

Samme data som «Image of the week» på opengeodata, reknar eg med?
http://opengeodata.org/image-of-the-week-romanian-landuse

> jeg synes det er bedre enn ingenting.
> det kan ogs? v?re et godt utgangspunkt til en kontinuerlig prosess av
> forbedringer.

Eg trur eg er einig i dette. Eg såg på Onsøy, og etter mine standardar
var det ganske bra, om noko flatmark kjem med og noko skog ikkje kjem
med, så er det betre enn ingenting og godt utgangspunkt.

> vi kunne brukt skogtemaet fra N5000 istedet for eksempel.

Kva er fordel/ulempe?

Eg kjem truleg til å vere involvert i prosjekt her rundt Sognefjorden
der me truleg kunne tenkt oss å få hjelp med dette. Problemet her kan
bli at det ikkje er satellittbilete å samanlikne med for å vurdere
kvaliteten. Landskapet er jo ganske annleis her, med mykje fjell og
fjordar og ikkje så mykje samanhengande skog.

--
Guttorm