[NUUG kart] Forbedre sykkelkartdata i OSM i samarbeid med Oslo kommune

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jun 10 11:37:25 CEST 2011

[Linda Sandvik]
> Klart jeg har lyst til å bidra med å arrangere. Er desverre i
> Stockholm til den 19 juni (graduating from Hyper Island). Når er det
> i så fall snakk om at det skal være?

Tja.  Det raskeste en klarer å organisere det hele er antagelig ca. 3
uker, dvs. at det kan bli lørdag 2. juli.  Det er også etter
utviklersamlingen som er planlagt etter 24. juni, noe som gir en viss
sjanse for at sykkelrutene er importert inn i OSM før en sykler ut for
å sjekke dem. :)

Høres det ut som en grei dato?

Vennlig hilsen,