[NUUG kart] POI-filer

Sigurd Stordal opuskreatoren at gmail.com
Sun Jun 12 12:24:32 CEST 2011

On Sunday 12 June 2011 11:33:40 Bjørn Kvisli wrote:
> http://forum.gps.no/showthread.php?t=1600
>
> På denne adressen finnes det noen POI-filer over turiskontor,
rasteplasser,
> m.m. Jeg finner ikke  noe om opphavet til dataene. Kan disse filene
være
> av interesse for OSM?
>
> -Bjørn
Ifølge den overordnede tråden:
"  Kart og GPS-data (3 Leser)
Forum for deling av POI, waypoints, sporlogger, kartdata og tilsvarende.
OBS: deling av data med opphavsrett er ikke tillat."

ser det ut som disse dataene skal kunne brukes uten begrensninger.
--
Opuskreator Stordal ad laur VVSOP grand crue I i DNM95