[NUUG kart] Forbedre sykkelkartdata i OSM i samarbeid med Oslo kommune

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Sun Jun 19 23:49:29 CEST 2011

Dette er veldig bra og da begynner ting å bli klart til en workshop for å
sjekke om dataene vi nå har er gode og stemmer med virkeligheten.

Denne blir søndag den 3. juli kl 11:00 et sted i Oslo sentrum. Vi skal
finne et egnet møtested. Jeg håper at så mange som mulig kan stille.

Jeg har laget et foreløpig utkast til plan som er lagt ut på
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Norway/Forbedre_sykkelkart_i_Oslo
. Der kan alle også registrere seg så vi har litt oversikt over hvor mange
som kommer.

Oslo Kommune sponser mat og drikke til alle så dette kan også bli en flott
sosial samling. Jeg oppfordrer alle til å invitere folk de kjenner som kan
tenke seg å være med.

-Sverre