[NUUG kart] Forbedre sykkelkartdata i OSM i samarbeid med Oslo kommune

Kai Stian Olstad kart at olstad.com
Mon Jun 20 22:34:01 CEST 2011

On 20/06/11 20:07, Vidar Gundersen wrote:

> der stopper min kjennskap til fb.

Jeg skal ikke påberope meg stor kjennskap til FB, men tror ikke det er
mulig for arrangement. Men man kan lage ei gruppe for den kan være
offentlig tilgjengelig slik som RLUG er
http://www.facebook.com/group.php?gid=44097035913
Og til den gruppa kan man knytte arrangementet, men man må ha konto for
å melde seg som deltaker.

--
Kai Stian Olstad