[NUUG kart] Forbedre sykkelkartdata i OSM i samarbeid med Oslo kommune

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Jun 22 09:00:28 CEST 2011

[Sverre Didriksen]
> Heisann
>
> Hvis noen har gode tips om hvor vi kan være så mottas det med takk. Har
> tittet litt på div utesteder i sentrum, men de åpner tidligst kl 12.
> Ellers jobber jeg på Blindern, så det er også et alternativ. Da kan man jo
> sende folk i flere retninger, både nedover mot sentrum og utover. Men det
> blir litt mer logistikk med mat da.

En plass nært et sykkelruteknutepunkt ville sikkert vært lurt, men jeg
vet ikke hvor sykkelrutene går så der har jeg ingenting å bidra med.

Men, hva med torget i Nydalen, og samles igjen på Peppes ved torget
ved slutten av dagen?  Peppes ser ut til å åpne 13:00 i helga, men
torget er åpent hele dagen.  Kanskje en kan låne møterommet til Peppes
i 2. etasje, hvis det er hensiktsmessig, ellers antar jeg at et bord i
restauranten eller i uteservering vil fungere like fint?

Vennlig hilsen,