[NUUG kart] Forbedre sykkelkartdata i OSM i samarbeid med Oslo kommune

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Jun 23 12:34:23 CEST 2011

[Vidar Gundersen]

> Utgangspunkt og senere samlingspunkt trenger ikke være samme sted?

Det stemmer, men jeg mistenker at de som sender ut folk og tar imot de
som har vært ute kanskje ser det som en fordel at de slipper å flytte
på seg.

> Blindern er nok ikke så dumt.

Det er jo helt vilkårlig hvor en møtes, så lenge det blir bestemt.
For annonseringen sin del er det viktig at det blir bestemt raskt, så
kan noen være så snill å skjære igjennom i dag?  Hvor som helst er
sikkert godt nok, vi trenger ikke håpe på det perfekte møtepunkt.
Mitt forslag Nydalen er nært ringvei 3, akerselva-traseen og 20
minutters sykkeltur fra blindern.  Har noen et bedre og konkret
forslag med plass, mat og nett?

Vennlig hilsen,