[NUUG kart] Kombinert lande- og nasjonalparkgrense

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Mon Nov 7 15:09:04 CET 2011

Den 7. nov. 2011 kl. 14.57 skrev Henrik Solgaard:
> Norges grense til naboland er nesten uten unntak tagget med boundary=administrative. Men det er en bit som er tagget med boundary=national_park:http://www.openstreetmap.org/browse/way/110226942

Eg ser det er litt rot der ja.

> Burde den være tagget med boundary=national_park;administrative isteden? Den bør vel ha med administrative (særlig siden den også har admin_level=2), men jeg har inntrykk av at det å inkludere flere verdier med ";" imellom ikke er så populært, så jeg er usikker på om det er greit å gjøre det på denne måten.

Det er ikkje så populært med fleire verdiar på samme tag nei. Eg personlig er for det, men det er ikkje forfattarane av verktøya. Det betyr ikkje så mykje kva taggar som er på vegane fordi dei er på relasjonen. Det betyr at det er få program som tar hensyn til desse.

Men du har ein situasjon der to sett med merke passar på same objektet. Det er då det primære formålet som skal merkast. For eksempel ein bensinstation med toalett skal merkast som ein bensinstation. I dette tilfellet er det først og fremst ei riksgrense.

Knut