[NUUG kart] Taxiways og apron på OSL Gardermoen ble slettet i august

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Tue Nov 15 01:15:34 CET 2011

Hei

Trodde jeg hadde funnet et lite 'tracing-scoop' med alle taxiways og
apron på Gardermoen. Tegnet i vei og koste meg.
Laster opp. Så får jeg denne sikende følelsen om at det er noe galt...
Sjekker i gamle potlatch; selvsagt var de allerede tegnet for flere år
siden, med navn og greier, men er blitt slettet igjen (i august).
Har akkurat sendt melding til eieren av changesetttet.
Et alternativ å slette de 'nye' taxiways-ene mine og gjenopprette de
gamle veiene (med Bing-justeringer, seff).
Alternativet er å kopiere navn fra de gamle ways-ene.

Hva synes dere jeg skal gjøre (med forbehold om hva 'sletteren'
svarer/gjør)? Evt i andre liknende saker?

vennlig hilsen

Gorm E. Johnsen