[NUUG kart] Taxiways og apron på OSL Gardermoen ble slettet i august

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Tue Nov 15 12:23:11 CET 2011

> man kan vel ikke gjenopprette i OSM slik at opprinnelig historikk blir
> med videre?
Joda, det går fint. I Potlatch 1 er det bare å trykke u så dukker
gamle veier opp igjen. Det virker fordi p1 bruker en egen api til
databasen.
I josm, må man vite id på objektet som er slettet (finnes f.eks i
changeset-et), så er det bare å velge 'Undelete' i menyen. Det er
desverre ikke noe funksjon i standard-api-et for å finne sletta veier.
Men

Man får med historie og allting.

> hvis jeg ikke tar feil spiller det mindre rolle hva du velger å gjøre?
Jeg heller jo mot å 'hente tilbake' gamle objekt, med historie og
sånnt. Men usj så mye arbeid :-S

-gorm