[NUUG kart] Taxiways og apron på OSL Gardermoen ble slettet i august

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Wed Nov 16 20:21:54 CET 2011

2011/11/15 Gorm E. Johnsen <nuug at gorm.cc>

> Trodde jeg hadde funnet et lite 'tracing-scoop' med alle taxiways og
> apron på Gardermoen. Tegnet i vei og koste meg.

Dersom du driver med kvalitetskontroll på Gardermoen, kunne du tatt en titt
på parkeringshusene utenfor terminalen? Her har det dukket opp et bygg som
dekker flere P-plasser, tårnet og noe mer. Navnet på bygget var satt til
"Terminal Entree".

Jeg fjernet navnet, som opplagt ikke stemte, men har ikke hatt tid til å se
noe nærmere på tagging av området her.

 - Gustav