[NUUG kart] OSM Tyskland med ny webside

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Nov 24 09:23:55 CET 2011

Vidar Gundersen wrote on 24.11.2011 08:55:50:

> En kan tenke et slik format (tekst og thumbnails) som mal for
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Main_Page ?
>
> Jeg er enig med Karl Ove også: Av og til har jeg lyst til å
> fjerne/forenkle menyen øverst på .no. En god wiki-startside på norsk
> kan antagelig brukes istedetfor "Informasjon".

Hei

Jeg likte det også. Kort info om hva OSM er tror jeg er viktig. Og så en
rekke thumbnails til de forskjllige kartene slik at de kommer dit bare med
et ekstra klikk. Og så kan vi jo lage teksten så universell at den ikke
trenger noe særlig vedlikehold. Det bør være kort og enkelt med linker
videre til wikien for de som vil vite mer.