[NUUG kart] (no subject)

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Nov 30 23:13:46 CET 2011

Sverre Didriksen wrote on 30.11.2011 22:06:05:

> Hei
>
> Helt generelt må kystlinja ha rett retning, med vann til høyre og land
til
> venstre. Og så må den være sammenhengende.
>
> Jeg kan ta en titt og se om jeg ser noe.
>
> -Sverre

Har sjekket litt, men  finner ingen feil. Når jeg tester med Geofabrik sin
OSM Inspector kan det virke som om det er noe feil med vannet
Kjærringatjørn. Men det kan også være at vektordataene ikke er oppdatert
ennå siden du har endret denne i dag. Kan evnt sjekke i morgen.

http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=water&lon=6.07505&lat=60.51720&zoom=15&overlays=bodies_of_water,bodies_of_water,broken_bow,vmap0_rivers,long_rivers,waterways_river,waterways_stream,waterways_drain,waterways_canal,waterways_riverbank,waterways_other,waterways_width,waterways_in_tunnels,waterways_on_bridges,waterways_without_names,waterway_nodes,coastline,coastline,simple_islands,coastline_nodes,rivermouths,coastline_not_simple,coastline_unconnected