[NUUG kart] Gate- og vegnamn i Bergen

Trond Engen trond at engen.priv.no
Wed Apr 11 23:42:22 CEST 2012

Karl Ove Hufthammer:

> ty. den 10. 04. 2012 klokka 22.58 (+0200) skreiv Knut Arne Bjørndal:

> Det kan òg vera gata er i nærleiken av den gamle rådstua, og ikkje
> det noverande rådhuset, jf.:
>
>    http://no.wikipedia.org/wiki/Bergens_gamle_r%C3%A5dstue
>    http://www.youtube.com/watch?v=wwHJdqaihK0&hd=1

Her fra andre sida av fjellet, ville jeg gjette på at det er et den
"Rådhusgaten" som går på tvers her:
<http://www.openstreetmap.no/?zoom=18&lat=60.39234&lon=5.32786&layers=B00000>,
f.eks. som et gammelt navn som er tatt opp igjen etter at de bygde
Lagmannsretten på tomta ved sida av det nye Rådhuset.

Skulle det stemme, stikker jeg innom Henrik
(<http://www.openstreetmap.no/?zoom=18&lat=59.20775&lon=9.6057&layers=B00000>)
i morgen for å hente premien.

--
Trond Engen