[NUUG kart] Kartverket frigir N2000-data

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Fri Apr 20 16:10:59 CEST 2012

Den 20. apr. 2012 kl. 11.20 skrev Robert Nordan:

> I dag har kartverket frigitt N2000-data (kartdata tilpasset en liten
> målestokk) under en CC-BY-SA-lisens, det er ganske kult.
>
> Nyhetsartikkel: http://www.kartverket.no/Kartverket+frigir+mer
> +kartdata.d25-SwZHQ0x.ips
>
> Nedlastingssiden:
> http://www.statkart.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=15305
>
> Før OpenStreetMap byttet lisens så hadde vel disse dataene kunnet gå
> rett inn, men nå er det vel ikke mulig? Uansett fint å se at Kartverket
> beveger seg i riktig retning!

Med CC BY lisens så er det fullt mulig å importere dette til OSM med ODbL lisens. Einaste problemet er at dei krever at me krediterer med "Kartgrunnlag: Kartverket". For oss er det kansje best å legge til "source=Statens Kartverk N2000 2012" eller noko slikt. Burde sendt dei ein e-post og spurt om dette først men eg kan ikkje sjå nokon problem med det.

Eg har lasta ned shape filene og samanlikna N2000 med osm og funne ut at det einaste som er bedre i N2000 enn i osm er kommunegrensene og kansje ein del fyrlykter. Eg foreslår at me prøver å importere kommunegrensene frå N2000.

Knut