[NUUG kart] Trace fra Adobe Illustrator .AI-fil?

Frode Roxrud Gill frodegill at gmail.com
Wed Aug 1 21:47:32 CEST 2012

Jeg har med GPS og logger når jeg er innom Kristiansand Dyrepark. For
moroskyld sendte jeg en mail og lurte på om de hadde noe mere
nøyaktige kilder enn GPS-logger, uten restriksjoner, jeg kunne basere
meg på. Fikk ubetinget positiv respons, og sitter nå på en 14Mb stor
.AI-fil de selv har tegnet av fra egne flyfoto og gitt meg tillatelse
til å bruke. Men, hva gjør jeg nå? Har fått lastet den inn i Inkscape
og alt ser jo i og for seg flott ut, men det er vel ingen kobling til
kartposisjon, og jeg kan vel ikke bare stappe en 14Mb stor
Illustrator-fil inn i Potlatch2? Og er det noe sentralt sted slike
datakilder bør oppbevares?

--
Frode Roxrud Gill