[NUUG kart] lommekjent.no/

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Wed Aug 15 15:02:27 CEST 2012

Ja, det har vært hensikten til Lommekjent.no å støtte OSM på denne
måten, jfr tidligere postinger på epostlisten.

Jeg vil tro at man da bør oppgi tagge kildehenvisningen noe sånt som dette:
source=Lommekjent.no
source:license=CC BY 3.0
source:url=*direktelenke til siden med turen*
source:attribution=*brukerens navn på Lommekjent*
etc.