[NUUG kart] Blåmerka stier

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Thu Jun 28 01:18:18 CEST 2012

> Legg inn skiltstedene ihvertfall. Da kan folk dedusere hvor de går.
> Jeg pleier å sette tourism=information, information=guidepost, hiking=yes
> på noden i stikrysset.
>
> Jeg har tenkt litt på på om man også burde tagge stedsnavnene de peker til.
> feks to:[nesw]=Ullevålseter;Sognsvann

Ja, skiltene er allerede lagt inn. Kunne sikkert satt trail_visibility=no, men
stiene var så dårlige at jeg måtte gi opp sjøl. Den ene pga trær som
lå overalt +
gjengroing og den andre fordi det var svært vanskelig å finne starten på stien
+ gjengroing, gjørme osv.

Å legge til stedsnavna på skiltene er jeg helt for, det kan være veldig nyttig
informasjon for ruteplanlegging på stier. Er det gjort tidligere noe sted?

Espen

--
Mer om meg på:
http://about.me/espenisaksen