[NUUG kart] Dedikerte løyper for downhill sykling

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Sat Jun 30 22:06:50 CEST 2012

On Sat, 30 Jun 2012 21:30:09 +0200, Vidar Gundersen wrote:

> Jeg vet ikke om du skal legge inn akkurat disse: De er bygget ulovlig
> og kommunen ønsker å få det fjernet.
> Det var en artikkel om dette med bilde av Håvard Pedersen fra
> Bymiljøetaten i en lokalavis på nett (Aker avis?) for ikke lenge
> siden.

Dårlig eksempel altså. Jeg hadde nok på følelsen at det var noe som ikke
stemte, men tenkte ikke så hardt over det. Hvis de uansett blir fjernet
om ikke lenge er det jo bare å slette de fra OSM også. Det får vel bli
en annen debatt om hvorvidt man bør kartlegge ting som er bygget ulovlig
eller ikke..