[NUUG kart] Checkpoint for Tourism og trimpostar

vegard at engen.priv.no vegard at engen.priv.no
Fri Mar 2 11:13:36 CET 2012

On Fri, Mar 02, 2012 at 10:57:18AM +0100, Trond Engen wrote:

> "Operator=Asker Turlag" slik at en kan sortere ut punktene?
>
> Andre, særlig i fjellet, er i drift bare om vinteren. Det er vel
> sannsynlig at sesongene veksler litt fra år til år ettersom snøen kommer
> og går. Hva med noe løsere som "season=summer/winter"?

Selv lurte jeg på å være så frekk at jeg printet ut et kart over området for
et par av disse, la de i samme boks, med en litt catchy påskrift og
oppfordring til å forbedre kartet. Men har ikke somlet meg til det ennå.

Hva synes dere? Det kunne kanskje vært koordinert litt, med en wiki-side med
info som man henviser til.
--
- Vegard Engen, member of the first RFC1149 implementation team.