[NUUG kart] Apple bruker OpenStreetMap

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Fri Mar 9 19:00:08 CET 2012

Den 9. mars 2012 kl. 18.53 skrev Vidar Gundersen:
> De gir også brukerne feil inntrykk av kartdataene i OSM:
> Jeg leste et annet sted at kartet rendrer objekter feil.

1. Dei bruker data frå April 2010, mykje har endra seg i OSM på to år.
2. Dei samlar alle highway=* tagane i ein kategori slik at alle stiar, smaug og kommunale vegar blir teikna på same måte.
3. Karta deira er styggare en kartverket sine kart. Eg har aldri sett så stygge kart før.
4. På lavare zoomnivå brukar dei eit anna datasett som ikkje liknar komplett.

Knut