[NUUG kart] Liten oppdatering av ODbL-aksepteringslisten

Robert Nordan rpvn at robpvn.net
Wed Mar 14 14:12:17 CET 2012

Hei alle sammen!

Ved å tråle gjennom arkivene her ble jeg oppmerksom på oversikten dere
holder over de som norske bidragsyterne som har godtatt
ODbL( https://docs.google.com/a/robpvn.net/spreadsheet/ccc?key=0AhGotL8XToWSdFBkd1NNLTRSeXd5cXNMVk55MDB0VHc#gid=0 ), og de diverse verktøyene man kan bruke for å se hvor data er i fare. Siden jeg var interessert i å hindre at data om campusene til NTNU forsvant, kontaktet jeg de som hadde bidatt der og fikk dem til å akseptere, og så begynte snøballen å rulle...

Nå har jeg gått igjennom ca. topp 50 og sjekket, og kontaktet der det
var nødvendig. Det viser seg meget gledelig at mange av de som sto på
listen i mellomtiden har akseptert uten å bli kontaktet! Vi får håpe at
det også gjelder for mange av de som er nedover på listen...

--
Robert Nordan <rpvn at robpvn.net>