[NUUG kart] Hvordan kan Easybring bidra til OSM?

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Thu Mar 22 09:51:45 CET 2012

For oppdateringer:
http://walking-papers.org/

Har prøvd det selv et par ganger. Kanskje best til husnummer og andre POI.
Men det er jo helt klart at det mest nyttig hvis den som har annotert
kartet selv gjør editeringen.

For ruting (til å erstatte google-rutingen de bruker nå:
http://map.project-osrm.org

Men den tenger litt finpuss (takler en del barrier=* dårlig)

Gorm E. Johnsen