[NUUG kart] Resirkuleringspunkter

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sat Mar 24 12:40:11 CET 2012

la. den 24. 03. 2012 klokka 11.59 (+0100) skreiv Vidar Gundersen:
> So?
> Det er motargumentet alle har mot OSM uansett.
>
> Når kan du stole på kartdata?
> Det vil aldri være noe annet enn en abstraksjon.

Det var berre meint som ei åtvaring om å vera forsiktig med å importera
direkte. Viss 100 % av punkta i store område inneheld misvisande info,
bør dei ikkje brukast.

Eg søkte òg i Oslo, og der også var det visstnok berre konteinarar for
glas og metall (pluss nokre få for farlig avfall); ingenting for plast
eller for papir. I Stavanger var det so vidt eg kan sjå ikkje
informasjon om kva kvart returpunkt tar i mot i det heile tatt, mens
for Trondheim ser det ut til å vera korrekt koda informasjon (det er
iallfall registrert returpunkt av mange ulike typar).

--
Karl