[NUUG kart] Nye Bing-data

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Mon Mar 26 00:38:13 CEST 2012

Me har fått nye og med super oppløysing her i Sogn også. Dei ser ut til å
vere ganske bra plasserte, men det er litt vanskeleg å seie / varierar med
høgd. Eg hadde tenkt å skrive eit innlegg om korleis me truleg kan takke
Steve Coast for dette sidan han ba om innspel om område som Bind skulle
prioritere, og eg ba om Sogn.