[NUUG kart] Endringer openstreetmap.no

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Thu Mar 29 21:34:28 CEST 2012

to. den 29. 03. 2012 klokka 20.29 (+0200) skreiv Vidar Gundersen:

> - Endre zoombar på venstre side til bare +/- knapper, dvs bytte
> PanZoomBar med ZoomBar

*Berre* «+/−»-knappar, eller vert zoom-stolpen verande? Viss
zoom-stolpen vert verande er eg for, elles er eg imot. :)

Foreslår òg OpenLayers-temaet Dark, som ser hakket tøffare ut:
https://github.com/developmentseed/openlayers_themes/tree/master/dark
Ingen grunn til at *alle* OpenLayers-baserte karttenester skal sjå
*dønn like ut* … :)

> - Bruke TouchNavigation istedetfor Navigation

Kva medfører dette?

> - Endre permalink til å oppdatere adressefeltet fortløpende istedet,
> dvs Permalink({anchor:true}), den har # istedetfor ? i URL'en.

Ja, dette er praktisk.

Forslag: Legg til det nydelige Watercolor-kartet til Stamen som
alternativt kartlag (kall det «Akvarellkart» elns.):
http://maps.stamen.com/

Stamen oppfordrar til bruk («We’d love to see these maps used around the
web, so we’ve included some brief instructions to help you use them in
the mapping system of your choice.»)

Ein siste ting: Oppdatering av kystlinje-fila brukt i dei alternative
kartlaga? Desse ser ut til å vera basert på ein veldig gammal versjon.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org