[NUUG kart] Utkast til pressemelding om OSM-baserte Garmin-kart for Norge

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Fri May 4 14:33:38 CEST 2012

2012/5/4 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>

> Sverre og jeg er igang med å lage et utkast til pressemelding om
> frikart.no.  Utkastet ligger på
> mitt håp er å få teksten ferdig før mandag slik at den kan sendes ut
> på kvelden søndag eller på morgenen mandag.
>
> Noen som har innspill og ideer til teksten?

Eg gjorde nokon små endringar, den mest vensentlege at eg endra
det både er feil å påstå at det er «OpenStreetMap» som gir ut, når det
faktisk er Sverre med frikart.no som gjer det, og me er vel ikkje så frie
til å uttale oss på OpenStreetMap sine vegner? Eg trur også at
«OpenStreetMap» er mindre viktig i overskrifta. Det er ikkje sikkert «Frie
ikkje kjenner OSM. Eg er sjølvsagt heilt open for å ta feil :)

Eg endra også formuleringa om at NUUG organiserar OSM i Norge, sidan
strengt tatt så stiller vel NUUG med ei e-postliste og ikkje meir?

--
Guttorm