[NUUG kart] Utkast til pressemelding om OSM-baserte Garmin-kart for Norge

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri May 4 20:09:48 CEST 2012

[Karl Ove Hufthammer]
> Kunne kanskje hatt med litt meir konkret info om kor dyre dei
> kommersielle karta faktisk er. Ein må vel ut med omtrent 15–20 tusen
> kroner for å kart som dekker heile landet. Og desse manglar (?) kaféar
> og mykje av det andre som finst på frikarta.

Jeg tror det holder å skryte av vårt fantastiske produkt, og at det ikke
er nødvendig å rakke ned på konkurrentene i samme slengen.

For pressemeldinger er det nok også lurt å begrense seg til et enkelt
poeng, for å unngå at journalister henger seg opp i et annet poeng enn
det vi ønsker å få frem. :)
--
Vennlig hilsen