[NUUG kart] Oslo/Akershus kontakt

Sandor Seres sandors39 at gmail.com
Thu May 10 12:52:17 CEST 2012

Hei,
jeg er ny her men ikke på OSMs brukerside. Har dyp og omfattende erfaring i
bildebehandling, text og font håndtering, digital kartografi,
programering... Spesielt i OSM vektor basert kart og LBS applikasjoner
(data-preparation-tool-chain/data-simplification,
scale-levels-generation/data-reduction, multi-tiling/hybrid-data-format,
streaming-server-model/architecture ...). Jeg vil gjerne være med i
diskusjoner og utviklings dillema hånteringer som er OSM relaterte.
I denne forbindelsen søker jeg kontakt med Oslo(Akershus OSM/NUUG local
samfunn/forum.
Kunne være av verdifyll felles interesse.
Mvh. Dr. Sandor Seres