[NUUG kart] Beta-lag på Openstreetmap.no

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Nov 16 22:43:00 CET 2012

Hei,
Du spør om det samme som Frode Gill påpekte for et par dager siden.

Lagene er ikke en beta-test: De har vært ute av drift siden i vinter
fordi ingen har tid til å drifte. Jeg kan ta de vekk, men jeg vil
heller reimportere databasen og starte rendringsprosessen igjen.

Du kan bidra til websiden:
Kildekoden: http://svn.openstreetmap.org/sites/www.openstreetmap.no/
En ikke-funksjonell konseptskisse jeg ikke har fått gjort ferdig:
http://www.vidargundersen.com/osm/no/