[NUUG kart] Aftenposten: "IT-bransjen klager over kostbare kart"

Haugnes, Gunhild gunhild.haugnes at aftenposten.no
Tue Nov 27 15:05:58 CET 2012

Heisann!

Jeg har nå sjekket dette med Apple, som sier de bruker en rekke ulike kartkilder i Norge - men de vil ikke være spesifikke på hvor de bruker hva etc.
Jeg skal justere litt i nettversjonen av saken, hovedpoenget med akkurat dette var uansett å få frem at folk blir opprørt når det er noe galt i kartsystemene.

Med vennlig hilsen
Gunhild M. Haugnes
Journalist i økonomiredaksjonen
[http://pct.aftenposten.no/gfx/a-logo-61x111.png]