[NUUG kart] Hvordan ligger det ann med Bing og mer detaljerte bilder?

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Wed Sep 5 09:40:31 CEST 2012

Det er berre Microsoft/Bing som veit det, ikkje eingong OSM-grunnleggjar og
no Bing-tilsett Steve Coast ser ut til å vite dette.

I fjor spurte Steve om tilbakemeldingar frå OSM-samfunnet om kva område dei
ynskte satellittfoto frå, som han så sendte vidare til dei ansvarlege for
dette i Bing. Eg meldte inn mellom anna «especially coastal areas: Good for
tourism, most tourists go to the fjords and the Lofoten/north (coastal
areas).» og i Februar vart iallfall Vestlandskysten mykje betre dekka så
det kan godt hende at det hjelpte.

Du kan senda han ein e-post på scoast at microsoft.com

Ellers veit eg ikkje kor ofte dei oppdaterar og kva som skal til.

--
Guttorm