[NUUG kart] Karting i Oslomarka

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Wed Sep 5 15:40:56 CEST 2012

For Østmarka så mangler det nok fortsatt mye. Men det er jo sjølsagt i
de indre områdene det er størst mangler. Områdene rundt Halsjøen,
Drettvatt og Skålsjøen har nok mange stier som ikke er merka ennå.
Området rundt Børtervann ser også ganske tynt ut og det er nok flere
stier her som ikke er lagt inn.

Langs Riksvei 120 så mangler det nok endel skogsbilveier og sikkert
mange stier.

Personlig synes jeg det er morsomt å gå til et sted som ser litt lite
kartlagt ut og se hva jeg finner av stier. Da har du ingen anelse av
hvordan dagen kommer til å bli :-)

Se forøvrig disse linkene som kan brukes for å finne mangler i dataene:
http://tools.geofabrik.de/mc/
http://sautter.com/map/

Nordmarka er jeg ikke så kjent så der må nok noen andre gi noen tips.

mvh
Espen

Mer om meg på:
http://about.me/espenisaksen