[NUUG kart] Hvordan ligger det ann med Bing og mer detaljerte bilder?

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Wed Sep 5 22:35:26 CEST 2012

On Wed,  5 Sep 2012 08:29:15 +0200, Ansgar G Grimsrud wrote:

> Kommer det nye områder eller er dette nokså dødt?
> Finnes vel ingen måte og påvirke Bing på regner jeg med, selv flere år
> gamle bilder ville jo hjulpet mye.

Hei. Tidligere i sommer ble det utgitt en god del nye bilder:

http://www.bing.com/community/site_blogs/b/maps/archive/2012/06/25/released-our-largest-satellite-publication.aspx

Jeg har f.eks. i hvertfall oppdaget at det nå har kommet Bing-bilder for
en del av Midt-Telemark. Det står noe i bloginnlegget som tyder på at de
satser på å forbedre dekningen av Europa ytterligere i løpet av 2012.