[NUUG kart] Kartlegge Rana kommune?

Ansgar G Grimsrud agvg at agvg.no
Tue Sep 11 09:56:55 CEST 2012

Den 11.09.2012 09:16, skrev Petter Reinholdtsen:

> Jeg aner ikke svarene på disse, men har sendt dem videre.  Jeg har før
> dette spurt om de vil bidra selv på annet vis, med kartdata eller
> innsamling av GPS-data, men ikke hørt noe siden fredag.  Håper
> interessen er tilstede, men forstår at de kanskje ikke ser gevinsten i
> å involvere seg.
  Mange som kunne ha bidratt til mye logging, posten, Taxier og
kommunene osv, men så er spørsmålet om de ansatte vil være med på dette,
er redd dette ville blitt masse bråk om overvåkning og styr.

Finnes det enkle og nøyaktige loggere med bare av og på knapp og laaaang
batterilevetid?
Hatt noen slike og fått postbudene med på leken så hadde vi hatt logger
over det meste av offentlige veier på noen måneder.