[NUUG kart] Openstreetmap kart til artikkel i Wikipedia

Ulf Larsen ulflarsen at gmail.com
Sat Feb 2 20:35:50 CET 2013

Hei, prøvde å klikke den lenken du sendte, men får bare et grått felt hvor
det står "laster", kan det ha noe med at jeg er i Stockholm?

Ellers virker det som dere har informasjonen om turveiene inne, så om vi da
kan få enten koblet det eller laget filer på basis av det som kan brukes i
artikkelen så hadde det vært flott.

Mvh - Ulf Larsen